سلام  منم بلاخره بعد از ماهها مطلب گذاشتم !

من از همتون کلی عذر می خوام! بلاخره اون نظر سنجی قدیمی رو ورداشتم و به جاش یه نظر سنجی جدید گذاشتم ! بچه ها چند بار بهم گفته بودن اون نظر سنجی قبلی رو وردار ولی خب یه مدت سرم شلوغ بود یه مدت دیگه اینترنت نداشتم ..... به هر حال ببخشید! خودم می دونم خیلی کم کاری می کنم شما نگین دیگه!  سعی می کنم از ان به بعد کارا رو سر موقش انجام بدم!

تو این نظر سنجی اسامی استادا به ترتیب حروف الفبا مرتب شده ! حتما شرکت کنین! نتایجشم یه ماه بعد اعلام میشه!  اگه موضوع خوب برا نظر سنجی سراغ داشتین حتما بگین!

اینم نتایج نظرات اهل بلاگ: